מרכזיות ותשתיות תקשורת
בזמנים אלו של עומס טכנולוגי ותקשורתי יש לחשוב על כך ברצינות כי לכל עסק, קטן כגדול, יש צורך בשרות של מרכזיה. עסקים וארגונים עוד יכולים להסתדר לבדם כאשר יש להם רק שניים-שלושה קווי טלפון, אבל אפילו ארבעה קווים שונים כבר דורשים מרכזיה אחת שתחבר ביניהם ותקשר את השיחות למקום המתאים להן.
לעיתים קרובות, הטכנולוגיה המודרנית של מרכזיות טלפון יכולה להראות מסובכת ומפחידה למראית עין, בעיקר עבור מי שאין לו ניסיון טכני. כל החוטים המבצבצים, הכפתורים, החיבורים וכו', כל אלו עלולים להראות מאיימים או בלתי מובנים, אך אין צורך בכך. יש להפיג את החששות ולעבור לשירות הטכנולוגי הטוב ביותר- הלא מרכזיות הטלפונים הן הכלי הטכני הבסיסי והראשוני של כל עסק מתפתח.