בין אמצעי התקשורת החדישים לעסקים ניתן למצוא אמצעי וותיק שעבר מהפך ושדרוג של ממש. האמצעי שאנו מדברים עליו, טלפון מרכזיה, מאפשר לכל אחד מהעובדים להישאר מעודכן, להישאר בעניינים.
חשוב לדעת שעם דגמים חדשים של טלפון מרכזיה, לא צריך להתבסס על תשתיות טלפונים מסורבלות ויקרות כפי שהיה בעבר. כיום, ניתן בהחלט לרכוש דגמים מובילים, של יצרנים איכותיים, במחיר נוח ועם התקנה קלה, פשוטה ומהירה.
קל ונוח לשדרג
לא רק שקל להתקין אותם בכל עסק ובכל חברה, טלפון מרכזיה הוא אמצעי תקשורת שקל מאוד לשדרג אותו, אפילו באופן עצמאי. כדי להבהיר למה כוונתנו נתאר עסק קטן, עם מספר עובדים מצומצם, שעובר תהליך של גידול והתרחבות או לחילופין – מיזוג עם חברה דומה אחרת.
בתחילה, כאשר צרכי התקשורת היו מצומצמים, ניתן היה לעשות שימוש בדגם של טלפון עם מרכזיה בעל מספר שלוחות מינימאליות. בשלב זה, יתכן שדי היה במרכזיה עם 3 קווי חוץ בלבד. לאחר הגידול, יש צורך בפתרונות נוספים. בשלב זה, טלפון מרכזיה איכותי ניתן לשדרוג באמצעות שימוש בכרטיס הרחבה פשוט. לאחר הכנסת הכרטיס הופך אותו טלפון קיים לדגם שמאפשר הכפלה של קווי החוץ (ואף יותר) ובמקביל הרחבה גם של שלוחות הפנים.